Codi de descompte del Club Villamar

Club Villamar: líder indiscutible en xalets i cases de vacances a la Costa Brava (Espanya). Ara amb un descompte!

Si esteu interessats en llogar una casa de vacances de luxe o una casa de vacances a Lloret de Mar, ja heu descobert que no podeu ignorar el Club Villamar. Simplement tenen el més complet. i la millor oferta!

El Club Villamar, líder absolut en lloguers de vacances a Lloret, té literalment centenars de cases i cases de lloguer a Lloret de Mar i la resta de la Costa Brava. Si busqueu un apartament, un vila per a 8, 10, 12 persones o fins i tot més, una vila amb vistes al mar i piscina privada, una vila amb pista de tennis ... Al Club Villamar es pot llogar absolutament tot.

Llegiu aquí el que és important lloguer de xalet a Lloret de Mar.

Realment ofereixen cases i residències de vacances a tota Espanya (més de 3.500). El podeu trobar al seu lloc web www.clubvillamar.nl literalment, milers de xalets amb piscina privada.

Codi de descompte Club Villamar

Què és el codi de descompte del Club Villamar?

Voleu llogar una casa de vacances amb els vostres amics o familiars? Et sembla una opció perfecta per passar la nit a Lloret de Mar? A continuació, tenim (en col·laboració amb el Club Villamar) un codi de descompte per a vosaltres aquí:

lloretdemarinfo.com 50

Introduïu aquest codi en fer la reserva al segon pas i de seguida us proporcionarà un descompte de caixa de 50 euros. Perfecte no? Un altre dinar gratuït a la platja de Lloret amb els vostres amics o familiars!

Comparteix aquest codi de descompte del Club Villamar!

També podeu compartir fàcilment aquesta pàgina amb els vostres amics a les xarxes socials (vegeu les opcions d’aquesta pàgina).

Aleshores, tothom podrà gaudir d’un descompte al Club Villamar!

Tingueu en compte:

• Aquest codi de descompte no es pot combinar amb altres descomptes
  • Aquest descompte s'aplica a tots els objectes de www.clubvillamar.nl
  • Aquest descompte té una validesa limitada, així que utilitzeu-lo ràpidament. Anar a www.clubvillamar.nl i fes la teva reserva ara i lloga una super xalet amb piscina privada a Lloret de Mar! O busqueu el Lloret de Mar, cases de vacances aquí mateix!

Buscant el activitats i vistes per a tu Vacances a Lloret de Mar? A continuació, feu clic als enllaços.