Relaxis a la seva Vil·la amb piscina privada
Sobre nosaltres

8.3 / 10 | 20 Ressenyes
    8.9 / 10 | 21 Ressenyes
    pàgina 1 / 3

Més amunt trobarà la seva vil·la o casa de vacances a Tossa de Mar

Per què llogar una vil·la o casa de vacances a Tossa de Mar

Està buscant una destinació de vacances especial ? Aleshores  Tossa de Mar és perfecta per a vostè. Tossa de Mar és el lloc ideal per a persones que necessiten un racó tranquil on divertir-se i relaxar-se alhora.
    Aquest encantador centre de vacances a laCosta Brava ofereix una combinació perfecta de naturalesa idíl·lica i diversió assegurada les vint-i-quatre hores del dia.

Pot gaudir de tot el que Tossa de Mar li ofereix des de la seva vil·la privada  o casa de vacances. Les vil·les privades  de Club Villamar tenen tot el que necessita, i fins i tot molt més. Tant és si viatja amb tota la família o amb un grup d’amics, aquest és el lloc ideal per a vostè. Tossa té tot el que busca!
    Té ganes de saber què pot trobar a Tossa de Mar? Continuï llegint!

Descobreixi Tossa de Mar des de la seva vil·la o casa de vacances

Les  fantàstiques vil·les i cases de vacances de Club Villamar es troben a zones privilegiades  de  Tossa de Mar, des d’on podrà gaudir de les millors experiències d’aquest magnífic poble .
    Les vistes del castell són espectaculars. El castell de Tossa de Mar  és al cim d’un turó, dins un recinte emmurallat anomenat  “Vila Vella”. Imagini’s passejant pels carrerons estrets, envoltat de cases del segle XV. Això és possible a “Ciutat Vella”,  on tindrà l’oportunitat de visitar el museu arqueològic i el far, i també tastar peix i marisc frescos en un dels seus agradables restaurants . Des d’aquí podrà observar els espectaculars penya-segats i les aigües cristal·lines de les platges i cales. De cales, n’hi ha moltes perquè vostè i la seva família o amics en puguin gaudir.

El lloc ideal per a un passeig romàntic. Si vol conèixer la cultura de Tossa de Mar, visiti les seves esglésies: la parròquia del segle XVIII i la capella del Socors , del segle XVII.
    Però Tossa no només li ofereix un enorme patrimoni cultural . Perdi’s pels seus carrerons i trobarà un munt de botiguetes amb gran quantitat de productes d’artesania. De ben segur que troba el souvenir que busca!

Diversió a la seva pròpia vil·la

Un dia assolellat, algú estirat a l’hamaca a la vora de la piscina privada , una beguda glaçada a una mà i un llibre a l’altra... No li ve de gust? Podria ser vostè ! Les vil·les i cases de Club Villamar poden fer d’aquest somni una realitat !
    La calma i tranquil·litat que està buscant a Tossa de Mar la trobarà a les vil·les i cases de vacances de Club Villamar. Gaudeixi d’una barbacoa  al seu jardí privat mentre contempla les vistes espectaculars que li ofereix la seva vil·la.
    No té ganes de cuinar? Aleshores aprofiti l’enorme oferta d’ acollidors restaurants de Tossa. Peix, marisc, bona carn... i tot això envoltat de fantàstica arquitectura mediterrània . I després de sopar, toca festa! A l’estiu, els nombrosos pubs, clubs i discoteques de Tossa de Mar estan sempre plens a vessar.

Descobreixi els voltants

De ben segur que ha sentit a parlar de la Costa Brava, la zona turística per excel·lència d’Espanya.  Tossa de Mar n’és un dels centres de vacances i des d’aquí pot arribar a un altre poble meravellós en molt poc temps. Lloret de Mar,  Platja d’Aro, Sant Feliu de Guíxols ,  Cadaqués
    Visiti aquests centres i gaudeixi d’un dia meravellós a un parc aquàtic delirant com Water World o Marineland, o bé descobreixi l’espectacular costa gràcies a una curta expedició amb vaixell .
    Tossa de Mar posa al seu abast innombrables activitats: explori la zona amb bicicleta de muntanya, fent senderisme, bussejant, fent snorkel...

Per què llogar una casa o vil·la amb Club Villamar

Qui té ganes de compartir una piscina? Qui vol haver de sentir sorollosos veïns en un hotel atapeït? No cal haver de patir tot això. Amb Club Villamar pot escollir el seu lloc preferit per relaxar-se i gaudir de les millors vacances que mai es podria haver imaginat.

Llogui la seva vil·la o casa de vacances amb Club Villamar i de ben segur que gaudirà d’unes vacances sense preocupacions !