Lloga la teva casa de vacances amb el Club Villamar i comença a guanyar diners!

Vol guanyar (més) diners llogant la seva vil·la?

Doncs deixi'ns ajudar-lo. Club Villamar li assegura la màxima rendibilitat per a vostè!

Però abans de tot... Què és Club Villamar?

Club Villamar és una agència de lloguer de vil·les, especialitzada en vil·les amb piscina priviada a la Costa espanyola, sobretot a la Costa Brava, la Costa del Maresme i la Costa Daurada. Durant els darrers quinze anys, hem fet molt feliços desenes de milers de propietaris i centenars de milers d'hostes

El nostre objectiu és llogar la seva propietat tots els dies disponibles per tal d'aconsegur el màxim de rendibilitat per a vostè!

Com pot guanyar el màxim de diners llogant la seva vil·la?

Tenim dues opcions per a vostè per tal d'aconseguir la màxima rendibilitat amb el seu lloguer:

Amb la primera li gestionem només el lloguer «Opció exclusiva de lloguer». Amb l'altra, en canvi, ens encarreguem absolutament de tot: «Opció amb servei complet».

Deixi'ns explicar-li la diferència:

Opció exclusiva de lloguer

• Som el seu soci per optimitzar els lloguers
    • Fem fotografies professionals
    • Fem un vídeo de la seva propietat
    • Fem un tour 3D (opcional)
    • Fem una descripció de la seva vil·la (en diverses llengües)
    • Publiquem la seva propietat a clubvillamar.com
    • Publiquem la seva propietat a Airbnb, Booking.com, Homeaway i la resta de socis de la xarxa amb què treballem
    • Fem publicitat de la seva propietat als hostes potencials (famílies dels Països Baixos, Alemanya, França, Regne unit i Espanya)
    • Ens ocupem de les reserves
    • Processem els pagaments de les reserves
    • Paguem al propietari (vostè)
    • Ens encarreguem de totes les comunicacions amb els hostes abans de l'arribada

Opció amb servei complet

• Tot el que s'ha esmentat anteriorment i, a més a més:
    • Fem l'inventari de la seva vil·la
    • L'ajudem a preparar la seva vil·la abans de la primera visita
    • Li donem la benvinguda als hostes
    • Ens ocupem dels hostes durant tota l'estada i som el seu enllaç de contacte
    • Comprovem l'estat de la vil·la després que hagin marxat
    • Neteja professional de la propietat
    • Proporcionem els llençols, les tovalloles i els bressols en cas que siguin necessaris
    • Serveis addicionals com, per exemple, neteja de la piscina, manteniment del jardí, etc. (càrrec extra)
    • Ajut amb les qüestions administratives

Estem molt contents que Club Villamar tingui tanta cura de la nostra vil·la. L'únic que hem de fer és pensar de quina manera ens gastarem els diners del lloguer!
    Propietari d'una vil·la a Lloret de Mar

Per què treballar amb Club Villamar i no amb altres agències?

• No demanem exclusivitat. : Vostè controla quant vol llogar.
    • Sense preocupacions: Ens encarreguem de tot: des de la promoció inicial fins a la comunicació amb el client, des de l'arribada fins a la sortida. Si no vol involucrar-s'hi, no cal que ho faci. Sense necessitat d'estar disponible per respondre sol·licituds 365 dies l'any, contestar correus en 24h o estar pendent de tot com a amfitrió. Ens ocupem d'això per a vostè.
    • No el tractem com un simple número. En lloc de ser com un altre amfitrió d'Airbnb, tenim representants locals que el coneixen a vostè i la seva propietat, amb els quals podrà parlar cara a cara.
    • Tenim molta cura de la seva propietat.
    • Fem promoció de la seva vil·la arreu del web: màxima visibilitat = màxim benefici
    • Tenim més de quinze anys d'experiència a l'àrea on es troba la seva vil·la: coneixem molt bé la zona i estem especialitzats tant en l'àrea com en allò que el turisme local necessita.
    • Tindrà accés a un mòdul on podrà veure tots els pagaments i canviar fàcilment la disponibilitat de la seva propietat.
    • Paguem als propietaris (vostè) abans de l'arribada dels hostes

Està preparat per guanyar (més) diners llogant la seva vil·la? Genial!

Contacti amb nosaltres per a més informació o per programar una visita a la seva propietat (sense cap compromís):

O deixi'ns que contactem amb vostè després que ens hagi proporcionat les seves dades.

Tenim moltes ganes d'oferir-li els millors resultats per al seu lloguer!