Busca les nostres cases:

5km
    pàgina 1 / 61

Vil·les de luxe a la Costa Blanca

La Costa Blanca està situada al sud-est d’Espanya. Té una llargada d’aproximadament 200 kilòmetres amb moltes i precioses platges blanques.

Encara que sembli mentida, aquestes platges blanques no són el motiu de la denominació Costa Blanca. El nom prové del preciós floriment dels ametllers, arbres amb una flor de color blanc o rosa.

Vacances a la Costa Blanca

Gaudirà d’unes vacances perfectes a la Costa Blanca amb vistes magnífiques del paisatge i de les platges de sorra blanca. El paisatge de la Costa Blanca es caracteritza pel mar, però també s'hi troben muntanyes magnífiques.

A les populars destinacions costaneres de Benidorm i Alacant hi ha molts hotels que ofereixen habitacions a les masses de turistes que gaudeixen del sol, el mar i la platja. Però la Costa Blanca és molt més que això.

Meravelloses platges de sorra daurada es combinen amb roques escarpades que emergeixen del mar, un espectacle impressionant. Les roques envolten petites cales que faran que s’oblidi de les masses de turistes.

Podrà explorar les brillants cúpules de color blau marí de les esglésies, i també les cases blanques de l’interior muntanyenc que s’entrecreuen amb els ametllers i els cítrics.

Activitats a la Costa Blanca

Els fanàtics de les muntanyes i les excursions a peu també podran gaudir d’unes vacances fantàstiques. A més a més, hi ha molts jaciments arqueològics. I podrà experimentar la vida espanyola autèntica als petits pobles que s’amaguen rere les muntanyes.

Però si el que busca són ciutats enlluernadores, les pot trobar a dues passes. La vida nocturna a les ciutats grans és especialment intensa a la temporada alta. És evident que tothom pot passar-s'ho bé a la zona de la Costa Blanca.

Les ciutats de Benidorm i Alacant ofereixen als turistes tot allò que podrien desitjar. A banda dels nombrosos cafès, restaurants i clubs també s'hi pot anar de compres i trobar les millors marques.

Però també es pot comprar a les ciutats més petites. A Dénia, per exemple, les tendes tenen la moda més moderna, el mateix que succeeix a Xàbia, Altea i Calp, amb boutiques molt especials.

Els mercats locals també són ben bonics i s’hi pot torbar una oferta abundant de fruita, verdura, pa, roba i artesania regional. Hi ha moltes tradicions artesanes que es mantenen a la zona, com la ceràmica o la cistelleria. Al llarg de la Costa Blanca es poden adquirir molts productes preciosos, un bon record d’unes vacances meravelloses.

Sol, mar, platja, muntanyes i vida nocturna; tots aquests ingredients faran que les seves vacances siguin inoblidables!

Una vil·la privada: l'allotjament perfecte a la Costa Blanca

La Costa Blanca és molt accessible amb qualsevol dels vols barats que arriben als aeroports d’Alacant, València o Múrcia. Comença a emocionar-se? Òbviament pot allotjar-se en algun dels nombrosos hotels o apartaments de la zona. Però ha pensat potser en la seva pròpia vil·la?

No és quelcom exclusiu per a rics! Pot gaudir d’unes vacances relaxades i banyades amb sol a la seva pròpia residència estiuenca.

Les nostres vil·les contenent tots els equipaments moderns necessaris i molt sovint inclouen una piscina privada.

Podrà gaudir en plenitud de les tan merescudes vacances! Reservi ara en línia de manera segura i ràpida i aviat es trobarà sota el sol d’Espanya! Reservi avui la vil·la dels seus somnis a la Costa Blanca a través de Club Villamar!