Busca les nostres cases:

Valoració de Club Villamar
    3km
    wifi

La seva vil·la a Eivissa!

Encara creu que relaxar-se a una vil·la luxosa a Eivissa és només per a rics i famosos? Doni un cop d’ull a la nostra selecció de cases de vacances a Eivissa i s'adonarà que aquesta preciosa illa espanyola enmig del Mediterrani també podria ser el lloc ideal per a unes vacances d’ensomni! Club Villamar posa a la seva disposició 150 cases de vacances totalment equipades disseminades al voltant de l’illa. Pot gaudir de les seves vacances de la manera que vulgui. Relaxi’s a la platja, faci un volt al famós mercat hippy o escolti música en directe a un dels milers de bars de l’illa. Tant si vol ser a prop dels famosos clubs com si vol gaudir de la natura i les precioses platges a un lloc més tranquil, a Club Villamar trobarà vil·la ideal per passar-hi les vacances.

Somia amb una vil·la a Eivissa per passar-hi les vacances?

Club Villamar farà el seu somni realitat amb una gran oferta de cases de vacances a Eivissa. L’illa, que forma part de les Illes Balears, té una superfície de 575 kilòmetres quadrats amb 50 platges impressionants, penya-segats espectaculars i sorra blanca i suau. Què li sembla tenir una vista així a la seva vil·la? Però Eivissa pot oferir molt més que natura salvatge i és coneguda per la seva animada vida nocturna. Surti de festa fins a la matinada ballant la música de DJ’s mundialment famosos i envoltat d’estrelles internacionals. L’endemà es podrà relaxar a qualsevol de les terrasses dels innombrables cafès de l’illa o a la tranquil·litat de la seva vil·la. Eivissa està llesta per encetar una altra temporada de vacances, vostè també?

La seva casa de vacances a la Vila (Eivissa)

L’epicentre de l’illa d’Eivissa és la seva capital, que els autòctons anomenen Vila. La ciutat està construïda d’esquena a una muntanya que dóna al mar, amb el cim coronat per una magnífica catedral. Pot descobrir aquesta ciutat plena de sorpreses des d’una de les moltes cases de vacances que Club Villamar té a la seva disposició al voltant de la ciutat. Trobarà també l’antiga ciutat emmurallada de Dalt Vila, amb els seus característics esglaons que el conduiran a nombrosos cafès a l’aire lliure, bars i restaurants amb vistes al port. Els dies passaran volant i estarà encantat de tenir el confort de la seva pròpia vil·la per a un molt merescut descans. Des de la seva casa de vacances, Platja d’en Bossa, Talamanca o Figueretes no són gaire lluny i de ben segur que li encanten. L’oportunitat de passar la seva estada a una casa a prop de Vila és el que li ofereix Club Villamar amb una àmplia selecció de cases de vacances. La capital de l’illa és la destinació perfecta gràcies a la seva combinació de natura, cultura i emocionant vida nocturna. El carrer Pasa Vara del Rey és el centre de la gresca, el lloc on veure el més extravagant de la festa eivissenca. Hi trobarà els clubs Pacha, El Divino i Amnesia. Però també és molt recomanable seure en alguns dels cafès a l’aire lliure de la zona per gaudir, mentre fa un beure, de les exuberants rues i els espectacles al carrer. L’endemà pot recarregar les piles dins la comoditat de la seva vil·la i preparar-se per a una altra nit. Una altra recomanació és tastar una altra part de la vida eivissenca al carrer La Marina. Amb una gran quantitat de botigues, cafès i galeries d’art segur que tindrà molt de què parlar quan torni a la seva vil·la a la nit.