Busca les nostres cases:
    Fantàstica valoració Trustpilot
    Neteges professionals
    Pagament segura

Lloguer de vil·les de luxe a Mallorca

1-12 de 193 Resultats
    des de /
    per dia
    Mostra aquesta villa
    8km
    15km
    pàgina 1 / 17

La seva vil·la a Mallorca

Mallorca, la més gran de les Illes Balears, és una destinació molt popular per als amants del sol i la platja. A Mallorca, Club Villamar posa a la seva disposició quaranta cases de vacances de luxe. L’illa és coneguda pel seu clima assolellat, motiu pel qual cadascuna de les cases té la seva pròpia piscina privada. Durant el dia pot relaxar-se a la platja i capbussar-se de tant en tant al mar, mentre que al vespre pot quedar-se tranquil·lament a la piscina. Tot això és possible amb la seva casa de vacances a Mallorca. Com que l’illa és relativament petita, es pot accedir a tots els llocs d’interès amb facilitat. Algunes localitats de la costa estan orientades sobretot al turisme de platja, però també hi ha altres pobles molt més autèntics, parcs naturals i reserves ecològiques d’aus. Tant si vol sortir de festa com si vol relaxar-se a la seva casa de vacances, Mallorca té tot allò que busca. Si desitja deixar la seva vil·la i fer una escapada durant el dia, Mallorca li ofereix un munt d’activitats i atraccions turístiques que el mantindran entretingut. Com per exemple el Cap Formentor a la zona nord de l’illa, una espectacular formació rocosa amb escarpats penya-segats. Per als qui prefereixen tombar-se tot el dia a la platja, n’hi ha moltes de petites i amb sorra daurada a la part est i sud-est de l’illa. Passar els vespres tranquil·lament al jardí de la seva casa de vacances mentre beu una copa de vi és una opció, però si ho prefereix Mallorca també té una gran oferta de restaurants de categoria, discoteques, bars i cafès. L’endemà es podrà capbussar a la piscina de la seva casa de vacances després de llevar-se, tot pensant què pot fer la resta del dia. Faci una excursió a la Serra de Tramuntana, passegi en bici o gaudeixi de l’oferta d’esports aquàtics a la platja. Tant si prefereix unes vacances més actives com si només vol relaxar-se, amb una casa de vacances a Mallorca tot és possible.

Palma

Durant la seva estada a qualsevol de les quaranta cases de vacances que tenim a Mallorca, li recomanem vivament que visiti la capital de l’illa, Palma. El centre de Palma ofereix una atmosfera pintoresca plena d’història, amb la catedral del segle XIII, la Seu, com a joia de la corona. Aquí també trobarà l’àrea comercial de la Plaça Major, inspirada per l’homònima plaça a Madrid. Tant al carrer Sant Miquel, la principal artèria comercial, com a la Plaça Major hi podrà comprar souvenirs. I també podrà fer una parada per descansar mentre fa les seves compres en qualsevol dels nombrosos cafès a l’aire lliure, tot observant l’espectacle dels artistes de carrer. Segur que troba suficients temes de què parlar quan estigui gaudint les últimes hores de sol al jardí de la seva casa de vacances. I, evidentment, Palma també té la seva pròpia platja: la Platja de Palma. És el lloc ideal per a famílies amb criatures que s’allotgen a prop de la ciutat, ja que la poca profunditat del mar a la vora la fa segura per a la canalla. Però una casa de vacances a prop de Palma també és una opció interessant per al jovent. La ciutat té molts bars i cafès, sobretot al voltant de la catedral. Tito’s és una de les discoteques més famoses i fa part de la vida nocturna de l’illa des de 1923. Amb sis bars, dividits en les tres plantes del local, i un ascensor de vidre que ofereix unes vistes magnífiques de la ciutat, aquest és el lloc que definitivament cal visitar a Palma!