Relaxis a la seva Vil·la amb piscina privada
Sobre nosaltres
    Busca les nostres cases:
    iconArribada
    iconSortida
    Clients

Propietaris

Vols guanyar diners fàcilment? Lloga la teva vil·la de vacances a través de Club Villamar!

En aquest temps d'incertesa és fàcil guanyar diners llogant la teva casa de vacances a Espanya. Avui dia, cada cop més turistes escullen l'atractiva opció de llogar una luxosa villa. Club Villamar està buscant maneres de cooperar amb propietaris com tu.

Hem agrupat algunes preguntes freqüents per a tu:

- Com a propietari, quan em pagaran?

Al contrari que moltes companyies de lloguer, el Club Villamar paga al propietari 4 setmanes abans de l'arribada de l'hoste. En cas que hi hagi una reserva d'última hora, t’enviarem els diners immediatament. D'aquest manera pots gaudir dels diners abans de l'arribada dels hostes. Una bona idea, no et sembla?

- Treballa el Club Villamar amb exclusivitat?

Al Club Villamar creiem que treballar amb exclusivitat està desfassat. Tens llibertat per treballar amb altres companyies o per llogar la teva vil·la com a particular.

- Com a propietari, puc decidir quan llogo la meva villa?

Per descomptat, és la teva villa, oi? Tindràs un mòdul online en què podrà sbloquejar les setmanes que vulguis. El mòdul també t'informa de l'estat actual de les setmanes en què es lloga la vil·la i la situació financera dels diners obtinguts amb el lloguer. Cada cop que es llogui la vil·la rebràs un mail amb el canvi de disponibilitat.

- Pot el Club Villamar ocupar-se dels hostes durant la seva estada a la meva villa?

Club Villamar treballa en cooperació exclusiva amb l’organització de franquícia Homeservice Villamar (servei a domicili Villamar). Això significa que el Club Villamar s'encarregarà de la reserva i el servei a domicili prepararà la villa, rebrà els hostes quan arribin (i s'ocuparà de coses com portar les tovalloles i els llençols), cobrarà el dipòsit, mantindrà el contacte amb els hostes durant l'estada, i netejarà i comprovarà que tot estigui en bones condicions quan els hostes marxin (els tornarà també el dipòsit). Quan s'acabi la temporada el servei a domicili et tornaran la vil·la en les mateixes (o fins i tot millors) condicions. Sempre podràs contactar amb les nostres oficines de servei a domicili a Lloret de Mar, Calonge i Santa Susanna.

- Em puc ocupar jo mateix o altres persones dels meus hostes?

Per descomptat, també és possible que el Club Villamar llogui la teva vil·la I que tu o altres persones us ocupeu dels hostes.

- Com trobarà el Club Villamar hostes per a la meva villa?

Club Villamar està especialitzat en llogar vil·les luxoses amb piscina des del 2004. Gràcies als anys d'experiència sabem com oferir la teva casa al grup objectiu més adient. El nostre web www.clubvillamar.com es troba fàcilment als motors de cerca I el mateix web fa que sigui molt fàcil per als visitants trobar una vil·la adequada i llogar-la i pagar-la online.
    Gràcies a internet t’oferim mes d'un milió de potencials clients per a la teva vil·la cada any. Lloga-la durant moltes setmanes i guanya milers i fins i tot desenes de milers d'euros cada any. El nostre equip de treballadots de reseves està disponible 12h al dia per respondre a les preguntes dels hostes per telèfon, xat i correu electrònic.

- Com s'inclourà la meva vil·la al Club Villamar?

Ens pots contactar fàcilment a través del mail que trobaràs al final. També ens pots trucar per telèfon o sol·licitar una cita amb algun dels nostres treballadors, que et visitarà a la villa, evidentment sense cap obligació. Si decideixes cooperar amb el Club Villamar, acordarem un preu i farem fotos. La vil·la apareixerà al web sense cap cost i començarem a buscar hostes. La promoció de la vil·la tampoc té, òbviament, cap cost addicional.

Els propietaris accepten:

El Club Villamar s'encarrega de tot i et proporciona els màxims resultats en llogar la teva vil·la vacacional! Contacta'ns per a més informació o per a una cita amb algun dels nostres treballadors.